با دریافت فایل های خریداری شده مشکل دارید ؟!

اگر شما هم پس از انجام فرآیند خرید نمی توانید ایمیل مربوط به آن را بیابید لطفاً متن زیر را بخوانید:

پس از انتخاب فایلهای مورد نیاز خود و افزودن آنها به سبد خرید می توانید سبد خرید را نهایی کنید.  پس از پرداخت، یک ایمیل حاوی فایلهای خریداری شده شما به آدرس صندوق پست الکترونیکی شما ارسال می گردد. در صورتیکه نامه ای در فولدر  Inbox شما موجود نبود سری به فولدر Spam خود بزنید. ممکن است سیستم به صورت خود کار فایل های ارسال شده از فروشگاه های اینترنتی را جزء نامه های مزاحم به حساب آورد و در بخش Spam ذخیره کنید. اگر از سرویس پست الکترونیکی سایت Yahoo یا سایر سرویس دهنده ها (Outlook – Chmail – Iran – Rocketmail- … )استفاده می کنید ممکن است نام این فولدر ها به Bulk یا Junk تغییر کرده باشد.
در صورتیکه در هیچ کدام از فولدر های ذکر شده نتوانستید نامه مورد نظر را بیابید می توانید از قسمت Search نام فروشگاه
پارسیان البرز را به لاتین یا فارسی جستجو کنید تا ایمیل مورد نظر و محصولات خریداری شده خود را بیابید.
در صورت وجود هر گونه اشکل می توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمائید.

3 thoughts on “با دریافت فایل های خریداری شده مشکل دارید ؟!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *